sobota, 8. julij 2017

Kaktusi

“One day, in retrospect, the years of struggle will strike you as the most beautiful.” 
― Sigmund Freud

Tole Sizzixovo šablono pa sem si nekaj časa želela, jo ogledovala in potem na hitro kupila v Rayherju. En vikend so imeli na bead.si 20% popust na večino Sizzix šablon, zato sem seveda pokukala k njim in si privoščila 2 šabloni, ki sem ju nujno potrebovala. Saj me razumete. No, zelo nujno sem potrebovala tudi 2 šabloni iz Sizzix SALE in se pridružila skupnemu naročilu. Zdaj pa res ne rabim ničesar več !?!

Naredila sem CAS voščilnice za rojstni dan.

Zadnje čase sem obsedena z okvirji, tako da na prvih dneh ne manjkajo. 

Za naslednjo pa sem uporabila skico in pastelne tone. V živo so metuljčki bolj nežno vijola barve.


Izzivi:
Crafting with Attitude: #29 Anything Goes
Najlepši par: galerija meseca julija (napisi in tag)
Crafty Creations: #345 Anything Goes
Double D Challenges: Pastel Party

Hvala za obisk. 

*************************************
Za voščilnici sem uporabila naslednje Sizzix pripomočke:







6 komentarjev:

Darlene pravi ...

WOW what fun creations! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Pastels’ challenge! We hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

Unknown pravi ...

Fun card! Love what you can do with the die. Thanks for joining us at Crafty Creations. Ciao, Lisa DT

Janja pravi ...

Seveda te razumemo :)). Prav lepi so ti kaktusi na voščilnicah. Lp

Kristina pravi ...

Thanks so much for sharing your creation with us over at the Crafty Creations Challenges Blog.
Kristina DT

Crafty Creations Challenges Blog
Cards by Kristina

Linda Callahan pravi ...

Your cards are so sweet! Glad you shared one at FMS!

Tina Z. pravi ...

tole je prav prekrasna serija, kako lepi kaktusi!