torek, 11. julij 2017

Škatlica za obletnico poroke

"Health is the greatest gift, contentment the greatest wealth, faithfulness the best relationship."
Buddha


V izdelavi teh škatlic res uživam. Morda niso toliko polne kot krasne škatlice, ki jih izdelujete druge (ki uporabljate chipboard elemente, figurice, mah ipd.) ampak jaz zaenkrat vztrajam pri papirju. Prejemnikom so všeč.

Tokrat ena v rdeči, s 25 srčki, za obletnico poroke. Vključila sem poročno sliko in eno aktualno, krasen citat in balon, da bosta skupaj poletela sanjam naproti. Kovček je skrival darilo - izlet v dvoje.




Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca julija
The Corrosive Challenge Blog: #7 July Anything Goes
Brown Sugar Challenge Blog: #258 Anything Goes

Hvala za obisk. Jaz se hladim z izdelovanjem novoletnih voščilnic. Upam, da ste kje na hladnem tudi ve.

5 komentarjev:

Nataša pravi ...

Meni so tvoje škatlice krasne. Super barvna kombinacija :)

Valerija pravi ...

Čudovita škatlica. Prav vse na njej mi je všeč, sploh pa citat, ki je še kako resničen.

Tina Z. pravi ...

joj, kako je lepa in ta kuferček, perfekten je.

Vladuška pravi ...

Všeč mi je tale kovček na sredini. Lepa škatlica.

Hali pravi ...

Zelo lepo, simbolika in kovček - super kombinacija :-)