ponedeljek, 10. julij 2017

{Sizzix predstavitev} Under the sea

“The most important thing is to enjoy your life—to be happy—it's all that matters.” 
― Audrey Hepburn

Ta-daaaa. Prva predstavitev nove kolekcije Chapter 3 SizzixLifestyle je namenjena ribicam in kitom. Je tolk kjut, da je skoraj za pojest. Ima tak retro pridih in za prvič sem uporabila kar klasične morske barve - modro in koralno oranžno. Meni se zdi, da je to TOP kombinacija. 

Prvotno je bila moja ideja, da preizkusim različne barvne kombinacije ampak me je tale tolk navdušila, da sem naredila kar 3 voščilnice. 


Ne morem se odločit, katera mi je najbolj všeč. Kaj pravite? 

Morda tale. Valove sem naredila z zlaganjem izrezkov v različnih barvah. Ozadje sem malo poštempljala z MFT štampiljko ozadja, naključno in namenoma neenakomerno. Napis pa je seveda Najlepši par.


Čeprav so tudi na beli podlagi tile morski motivi prav prikupni.


V kratkem lahko pričakujete še kakšno morsko objavo, ker me je tale komplet šablon res popolnoma navdušil. Vidite tudi, da mi je ostalo nekaj izrezkov ;-)

Na Sizzix UK je aktualna tema na "Be Inspired" konec šole. Pokukajte in če imate rade digi papirje, jih lahko nekaj naložite z njihove strani brezplačno (vpišete zgolj elektronski naslov).

Hvala za obisk. Želim vam prijeten teden v kakšni prijetni senčki, na dopustu ali pod klimo. 


*******************
Uporabila sem naslednje Sizzix pripomočke:



Sizzix Thinlits Die Set 14PK - Under the Sea
Item: 662099
Sizzix Big Shot Plus Machine Only (White & Gray)
Item: 660020



6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Odlično si tole opravila. Krasne počitniške.

Moje drobtinice23 pravi ...

Super počitniške voščilnice si naredila.

Klara pravi ...

Juuuj res so luštne voščilnice! Težka naloga izbrati eno naj... Mogoče tista desno spodaj?

Valentina B pravi ...

TOP barvna kombinacija in popolna morska objava! :) Čisto sem navdušena! Samo čakala sem, kdaj pokažeš, kako si se zabavala z novimi šablonami. Ta je tudi meni med najljubšimi poleg tisti portretov živali. Taka retro kjut! :) Tudi sama se ne morem odločit katera je lepša, ko so pa vse res noro dobre. Izrezkov je pa ostalo toliko, da jih je nekaj še do mene priplavalo! :) Najlepše hvala ti, Keti, super si! :)

Hali pravi ...

Tale barvna kombinacija pa res zažge in superkjut motivi!

Andreja pravi ...

Tile kiti so pa res luštni in so mi strašno všeč :-)) Zelo lepe voščilnice si naredila.