ponedeljek, 31. julij 2017

{Sizzix predstavitev} Black & white with red

“Instead of worrying about what you cannot control, shift your energy to what you can create.” 
― Roy T. Bennett, The Light in the Heart


Par dni nazaj me je poštar presenetil s paketom nenavadne oblike. Najprej sem sicer pomislila, kaj sem naročila (verjetno poznate). Ko pa sem videla naslov pošiljateljice iz Ljutomera, pa sem hitela odpirat. 

V paketu me je čakalo ganljivo sporočilo in dišeč šopek sivke/butarica. Moja aromaterapija, ki je na častnem mestu pri ustvarjalni mizi.


Verjetno je odveč poudariti, da sem bila ganjena do solz. Hvala Sonja, iz srca. Res!

S svojo voščilnico pa me je presenetila tudi moja swapika Tina (več tukaj), ki je voščilnici priložila še nekaj izrezkov, Sizzix šablon seveda ;-).


A ni super imeti takšne prijatelje? Itak! Hvala Tina!

No, jaz sem se jima želela nekako zahvaliti in sem se poigrala z novimi Sizzix štampiljkami s šablonami. Moram povedati, da sem zelo zadovoljna s kvaliteto štampiljk, se mi zdi, da se je precej izboljšala.

Uporabila sem negativ in pozitiv romantičnega okvirja Najlepši par. Na pozitivu sem rože pustila črno-bele in z rdečo pobarvala ozadje. Negativ pa sem potem vstavila v drugo osnovo in pobarvala vse rože rdeče. Ker je bilo vse skupaj vendarle malo prazno, sem na okvir odtisnila pisavo in dodala en izrezan cvet v kot. Testirala sem tudi čisto svežo pridobitev Nuvo drops - rdeč perlast videz (hvala Tamara) in moram reči, da mi je zelo všeč. Perlice so krasne in jih je res precej enostavno narediti.

Zdaj pa vas res pustim v miru, da ugibate, katera od punc je dobila katero ;-)





Če ste se prebili čez malo daljšo objavo danes, se vam zahvaljujem za obisk in vam želim skrajno lep in vroč teden.

************************************
Za voščilnici sem uporabila naslednje Sizzix pripomočke:





10 komentarjev:

Klara pravi ...

Uau, obe sta krasni! Tale rdeča prav fino poživi vse skupaj!

Cvetoči travnik pravi ...

Lepa presenečenja in tako si z malimi pozornostmi polepšamo dneve. Prav tako pa so lepi tvoji izdelki, ognjeni in srčni. Pozdravček, Andreja

Sapfina (Barbara) pravi ...

Oooo, kako zelo sta mi vsec!! Super si se poigravala z rozicami in barvami! Srecni prejemnici ;)

oldpunca pravi ...

Jaz sem ponosna lastnica čudovite zahvalnice s srčkom in prelepim okvirjem iz rožic. :-) Hvala zanjo in kupček zelo lepih in uporabnih izrezov. :-) Tudi voščilnica z rdečimi rožami je čudovita. Res je lepo, da smo tako povezane.:-) Pazi nase!

Tina Z. pravi ...

jaaaa, zelo srečni, tako lepo je dobiti takšno krasotico po pošti - sem bila prav ganjena tudi jaz.
in me preseneča sizzix s temi štampiljkami, že dolgo jih ni bilo, se mi zdi. so pa lepe te, uf ...

Valerija pravi ...

Krasni sta! Čudovite štampiljke!

*Urška* pravi ...

Tole je pa res lepo darilce.Verjamem,da si bila zelo vesela.Naredila si krasne voščilnice in všeč mi je izbor barv.

Zvonka pravi ...

Zelo všečne zahvale.

Chris C pravi ...

Love how you used the Sizzix. Thanks for joining us at Use Your Stuff.

Tammy L pravi ...

Wow! What fabulous projects you have been working on this last week! Thanks for sharing it with us at Use Your Stuff!
Tammy DT