petek, 14. julij 2017

{Sizzix predstavitev} Treetops Glisten {9/24}

“Fear is the glue that keeps you stuck. Faith is the solvent that sets you free.” 
― Shannon L. Alder

Nisem zdržala do ponedeljka in vam zato danes pokažem prvo iz serije novoletnih voščilnic z novimi šablonami Sizzix, ki so prišle ven ta mesec.

Ker gre za zelo detajlirano šablono smrečice, ki pa odlično odreže (brez precision plate), se mi je zdelo, da bi lepo prišla varianta "white on white" z manjšimi barvnimi dodatki. Jaz sem se odločila za zlato. 

Postavitev je preprosta, smrečici sem dodala lonček iz kompleta Cacti ter napis Mavelu.


Pa imam novo serijo za novoletno škatlo. Ampak nisem se ustavila pri tej kombinaciji, tako da v naslednjem tednu lahko pričakujete še kakšno objavo s to tematiko.

Lep vikend vam želim in hvala za obisk.

*************************
Uporabila sem naslednje Sizzix pripomočke:









7 komentarjev:

Valentina B pravi ...

Razumem, zakaj nisi zdržala do ponedeljka! :) Krasna in elegantno praznična voščilnica je nastala, čeprav sem na prvi pogled mislila, da je poletna zaradi te zlato rumene barve ;)

Nataša pravi ...

Krasna je, sploh barva mi je všeč.

Keep Memories By Abelhita pravi ...

Hi Keti!
Love your card! So cute and clean!
Great idea to use the cacti die 😉
Kisses

Cvetoči travnik pravi ...

Ja z novimi šablonami pa res ni za čakat, je treba takoj sprobat in rezultat: odlično. Lepa v tej zimsko-praznični kombinaciji. Le pokaži še, kaj vse lepega ustvarjajo tvoji prstki:). Pozdravček, Andreja

Zvonka pravi ...

Preprosto in lepo, ravno prav vsega.

vilinke pravi ...

Super narejena CAS voščilnica, si mi dala idejo za nekaj podobnega.
LP Vilinke

Andreja pravi ...

Super si se znašla in vzela lonček od kaktusov :-)) Lepo božično drevo si naredila.