nedelja, 30. julij 2017

Vintage medvedek

“The secret of life, though, is to fall seven times and to get up eight times.” 
― Paulo Coelho, The Alchemist

Tole je moj poskus vintage voščilnice z medvedkom. Uporabila sem nežne barve, senčila z rjavim distressom, medvedku pa dodala še tak vintage klobuk.

Brez novih Sizzix šablon  in napisa Najlepši par seveda ne bi šlo.

Kako se vam zdi? 



Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca julija
Just Us Girls: #404 Wild Card Week (new Sizzix dies)
Brown Sugar Challenge Blog#261 - Anything Goes
Crafting With Friends: #48 Anything Goes

Hvala za obisk in lep dan še naprej vam želim.


*******************
Uporabila sem naslednje Sizzix pripomočke:





6 komentarjev:

Judy Woodland pravi ...

How absolutely adorable. That little bear is just the cutest thing and I love your design to showcase him. Great take on the challenge, thanks so much for playing along with us this week over at Just Us Girls.
Judy~ JUGS DT
{Judy's Happy Place}

Nataša pravi ...

Iii, kako je kjut. Pa še barve so mi top.

Klara pravi ...

Uau kako lušten medo! Pravi gospod s klobukom.

Vladuška pravi ...

Prav simpatično in res ima vintage pridih s temi barvami.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Tako ljubek je ta medo, da se kar topim! Zelo lepo si vse pokombinirala v krasno celoto.

Valentina B pravi ...

Zelo prisrčno in ljubko ter z vintage pridihom je prav čarobno! Vidim, da so ti prav tako všeč kot meni ti majhni prijatelji :)