sobota, 20. januar 2018

Dan za oranžno

“And those who were seen dancing 
were thought to be insane by those who could not hear the music.” 
― Friedrich Nietzsche


Danes sem bila na plesni delavnici "Ples k sebi", posvečeni prebijanju blokad na ravni DRUGE ČAKRE - oranžna. Ta je povezana z našimi občutji, ustvarjalnim potencialom, spolnostjo, vitalnostjo, željo, voljo duha in čustvenim ravnovesjem. Ko je naša druga čakra uravnovešena, smo pripravljeni zaznavati in sprejemati svoja občutenja in se izraziti tako, da ohranimo svojo osrediščenost. Sposobni smo postaviti zdrave meje ter v polnosti uživati življenje, ne da bi pri tem ogrožali svoje zdravje.

Tja sem odšla utrujena in precej brez volje, potem pa sem v družbi prijetnih punc, ki sem jih spoznala, neizmerno uživala v miganju bokov na različno glasbo. Krasna izkušnja.

Potem je seveda primerno, da vam pokažem eno živahno voščilnico v oranžnih tonih, z malo rdeče.

Maki.


Tudi notranjost sem okrasila. Bi iz barv uganili, da je za 70. rojstni dan?


Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca januarja (štampiljke, črke)
Corrosive Challenge Blog: #1 January Anything Goes
Crafting From The Heart: #190 Anything Goes

Tako, zdaj pa vikend in malo ustvarjanja ter preizkušanja novih šablon Sizzix. Čez teden sem se bolj posvečala počitku, plesu in kvačkanju. Vikend pa bo za papirčkanje.

Lep vikend vam želim in uživajte, karkoli boste počele.

*******************
Za voščilnico sem uporabila tudi Sizzixlifestyle pripomočke:




11 komentarjev:

Tina pravi ...

Krasne barve in celoten izgled!

Nataša pravi ...

Čudovita je v živih barvah.

Zvonka pravi ...

Oranžna je tudi moja barva in tale mi je prekrasna.

Valerija pravi ...

Krasna je. Všeč so mi živahne barve.

moi pravi ...

Ta oranžna je res tako energijska ;)

oldpunca pravi ...

Voščilnica z maki je čudovita. Le zakaj bi morale biti voščilnice za višje letnice v umirjenih barvah? Oranžna je čudovita, polna energije. :-) In je, mimogrede, moja najljubša barva. :-)

Andreja pravi ...

Čudovite make si naredila in izrezane divje rože lepo pašejo zraven :-))
Krasna voščilnica, polna energije.

Tina Z. pravi ...

prekrasni maki in prekrasna oranžna!

Papirnate radosti pravi ...

Krasne barve :) Energija je kar poskočila iz ekrana k meni :*

anaisa.31 pravi ...

What a beautiful card!! Thanks for joining us!
Ana Isabel Dt Coordinator at Corrosive Challenge blog

Valentina B pravi ...

To pa je res čudovita voščilnica iz katere kar veje pozitivna energija. Rdeči maki pa so tako lepi v šopku trav. Mi je všeč, da je namenjena gospe v lepih letih. Krasna je. :)