ponedeljek, 22. januar 2018

{SizzixLifestyle} Butterflies

“Kind words can be short and easy to speak, but their echoes are truly endless.” 
― Mother Teresa

Kot sem obljubila, vam danes pokažem še barvno različico voščilnice z metuljčki. Precej drugačna od prve, čeprav sem uporabila isto tehniko.

Ozadje in izrezek sem posenčila z Oxide blazinicami ter dodala napis (3 plasti izrezka za dimenzijo) smile & dream.

Tako preprosta pa vseeno krasno izpade. Vsaj meni. Šablona je krasna, odlično izreže brez precision plate in še 2 manjša metuljčka sta zraven, ki jih lahko uporabim posebej ali pa kot dodatna dimenzija (ujemata se namreč z metuljčkoma na večji šabloni).



Upam, da ste včeraj uspešno zapravljale v Rayherju. Jaz sem si privoščila par nujnih zadev. Saj veste, kako je.

Lep začetek delovnega tedna vam želim. Pa hvala za obisk in vse prijazne komentarje.

********************

Za voščilnico sem uporabila naslednje SizzixLifestyle pripomočke:









10 komentarjev:

Valerija pravi ...

Krasna je!

Tina Z. pravi ...

joj, so krasni vsi ti metuljčki!
veš da, tud v rayherju ja ...

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Saj ne rečem, da barvaste niso lepe (ampak hallo....trkizna...pa ti veš, da ta barva povzroča ošpice!!!!!)...moja je še vedno prejšnja črno-bela...ZAKON!!!!

Andreja pravi ...

Še ena lepotička z metulji :-)) Tudi ta mi je všeč!

Moje drobtinice23 pravi ...

V tej barvi so metuljčki prečudoviti, krasna voščilnica.
Hvala za tvoje krasno darilo ♥♥♥ Sem se ga razveselila kot mala deklica bonbona ☺
Bodi lepo,
Danica

Vladuška pravi ...

Lepa šablona in vsekakor zelo uporabna za pomladne voščilnice.

oldpunca pravi ...

Zelo lepo frfotajo metuljčki na tvoji voščilnici.:-) Krasna je!

Marija pravi ...

Zelo je lepa.

helena pravi ...

Čudovita je!

Hali pravi ...

u meni je pa ta turkizna z leti vse bolj in bolj všeč. Prekrasni metulji!