torek, 16. januar 2018

TOP 3 in zmagovalka decembrskega izziva

“Happiness [is] only real when shared” 
― Jon Krakauer, Into the Wild


V nedeljo, 14. januarja se je iztekel rok za sodelovanje na mojem decembrskem izzivu (CAS voščilnica samo z Sizzix šablonami, najmanj eno).

In še enkrat bi se rada zahvalila vsem, ki ste sodelovale.

Odločitev je bila težka ampak določila sem TOP 3 v naključnem vrstnem redu:

Valentina B. me je navdušila s cvetočo torto.

*** Ta šablona torte je ena mojih priljubljenejših, Valentina pa jo je okrasila še s cvetjem in odela v krasne barve, na prvi pogled minimalistična, čeprav je na njej veliko tehnik. Čudovita skratka. ***



Danica (mojedrobtinice23) me je navdušila s pobarvanim cvetom.

*** Tole je sicer ena od šablon s štampiljkami, ki na prvi pogled ni nič posebnega ampak s tehniko barvanja samo enega cveta je Danica krasno poudarila motiv in vrvica z mini pentljo lepo zaključi celoto in razmeji napis od ozadja. Pa še roza je. ***



Sonja (oldpunca) me je navdušila z letnimi časi.

*** Tole je ena bolj inovativnih idej za uporabo šablon mesecev. Sonja je mesece povezala z letnimi časi in jih umestila na ozadje, ki se sklada s tem. Zasnežena zima in cvetoča pomlad. Komaj čakam poletje. TOP. Zdaj očitno nujno rabim te šablone.



Pokažem vam še kolaž voščilnic ostalih sodelujočih in moje SizzixLifestyle sodelavke Andreje







Hvala vam še enkrat. Res lepo je bilo videti različne Sizzix šablone na voščilnicah. 

Zdaj pa še razglasitev zmagovalke. Prejemnice Sizzix štampiljke s šablono je: 

DANICA (mojedrobtinice23).
( prosim oglasi se mi na e-mail, da se dogovoriva o detajlih)


V ponedeljkovi Sizzix predstavitvi sem vam postavila tudi vprašanje, katere šablone bom dobila tokrat v promocijskem paketu SizzixLifestyle.

Za tiste, ki ste zamudile moje FB Live odpiranje (žal mi ni shranilo posnetka), naj razkrijem, da sem dobila:

 Opulent Vine 662505
Spring Animals 662504
 Unicorn Item: 662503
 Swan 662502
 Butterflies 662516
Spring Time 662515
Sunflower 662508
Garden Florals 662514
Pretty Peony 662512
Meadow Rabbit 662511


Ker je Danica uganila tudi največ šablon s seznama, sem zadnjo pripravila še eno manjše darilce. Upam, da ji bo všeč.

Krasne igračke in v kratkem pripravljam še eno presenečenje v povezavi s tokratnimi novostmi SizzixLifestyle. Ste kaj firbčne? Jaz imam kar malo treme ;-) Me pa zanima tudi, če bi si želele še kak tak izziv?

Lep dan vam želim in se vidimo kmalu s kakšno voščilnico iz paketa novosti.

7 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Čestitke Danici in TOP 3. Same lepotičke si prejela :)

oldpunca pravi ...

Vau! Hvala za priznanje in pohvalne besede za moja letna časa. :-) Čestitke Valentini in Danici in vsem, ki so sodelovale na izzivu. Jaz bom z veseljem sodelovala, če še kdaj organiziraš takšen izziv. <3

moi pravi ...

O, krasen TOP3 si izbrala in Čestitke Danici.

Valerija pravi ...

Čestitke vsem!

Klara pravi ...

Mislim, da lahko z lahkoto organiziraš še kaj podobnega, da vsaj malo prezračimo šablone oz.druge ustvarjalne pripomočke! So pa res nastale same lepe voščilnice!

Moje drobtinice23 pravi ...

Juhuuu saj ne morem verjeti, kar dve nagradi hkrati ��. Hvala Keti, za vse lepe besede, ki si jih namenila moji voščilnici. Čestitke tudi Sonji in Valentini in vsem ostalim.
Ne morem verjeti, da sem uganila največ šablon ��!!! Leto se je lepo začelo ��.
Hvala, da si nam pripravila ta izziv. Z veseljem se udeležim še kakšnega ��

Valentina B pravi ...

Hvala, draga Keti za to priznanje in TOP 3. Sem zelo vesela, da ti je moja voščilnica s cvetočo torto všeč :) Čestitke Danici in Sonji ter vsem, ki so sodelovale pri tvojem izzivu. Meni je bil zelo zanimiv in zabaven. Z veseljem se spet pridružim pri tako krasnem izzivu. :)