sreda, 24. januar 2018

Danes je tvoj dan

“Our wounds are often the openings into the best and most beautiful part of us.” 
― David Richo

Ko sem delala voščilnice za Sizzix predstavitev (boste morale počakat kar do ponedeljka, da jih vidite - lahko pa namignem, da sem se igrala z Garden Florals), sem vmes dobila idejo za uporabo krasnega napisa Najlepši par "danes je tvoj dan", ki sem ga dobila za nagrado na CRAFT-alnici.

In nastala je serija, iz ostankov vzorčastega papirja, ki so se znašli na mizi. Dodala sem nevtralni, bel, natur in enobarvni papir. In presenetljiva novica, na kupu z ostanki se prav nič ne pozna, da sem kaj porabila ;-)

Del napisa je v krogu in  je perfect za sredino Sizzix rožice. Malo sem ga edino povzdignila s 3D blazinico.

Pri postavitvi nič novega, se že malo ponavljam. Ampak mi je res všeč in še trakove papirja, ki mi ostajajo, lahko porabim.




Ko sem bila v elementu, pa sem naredila še eno "zate". Pa brez roza seveda ni šlo. Katera varianta pa vam najbolj pade v oči? Naša Mojca pravi, da turkizna povzroča ošpice, tako da zanjo vem, katere ne bo izbrala ;-)


Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca
QKR Stampede Challenge: #279 Anything Goes
Shopping Our Stash: #338: BIRTHDAY
HLS January: Anything Goes with Dies Challenge
Crafting From The Heart: #191 Anything Goes
Scrapping4fun: #107 Anything Goes

Hvala za obisk. Zdaj pa hitro novim izzivom naproti. Se vidimo kmalu.

18 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

zanimive in fajne kombinacije, sem malo gledala tvoje različice postavitve, lepo!
meni je pa ta metuljčkasta zate v roza-sivi kombinaciji všeč!

Brenda's Card Corner pravi ...

Beautiful cards...love the pink and brown as well as the butterflies! Thanks for joining our weekly challenge at QKR Stampede!

Brenda DT

Valerija pravi ...

Meni so krasne!

Helena pravi ...

Ja, z ostanki papirja se da narediti še veliko lepega. S tvojimi krasnimi voščilnicami si to super pokazala. Same lepotičke.

Klara pravi ...

Meni so prav vse všeč in že čakam kakšen "razlog", da si privoščim ta napis! Sem pa tudi sama trenutno v porabljanju ostankov, pa se tudi še nikjer nič ne pozna :D

Andreja pravi ...

Čudovite so prav vse :-)) Lepo si se poigrala z njimi in jih naredila v krasnih barvnih kombinacijah.

Tina pravi ...

Krasno si uporabila napis...in rožica spodaj me je popolnoma navdušila :-)!!!

Mimi pravi ...

Hey you! Thank you for sharing at SOS this week. Please visit more often!

Vladuška pravi ...

Dobro si opravila z ostanki in nastal je lep kupček voščilnic.

Papirnate radosti pravi ...

OOOO čisto moje barve. Skombinirano vse u nuloooo!!!

oldpunca pravi ...

Tisto zadnjo "izjavo" o kupu ostankov ti verjamem na besedo. :-) Voščilnice so vse po vrsti zelo lepe. Nič ne moti podobna postavitev, saj so v prvem planu čudoviti papirčki za ozadje. Lepo si namestila besedico JE na rožico. Tudi "zate" je zelo lepa. :-)

Unknown pravi ...

Pretty cards. I lke them all. Thanks for joining us at Scrapping4fun.
Miroslava DT

Majda pravi ...

Čudovito si ustvarjala, kombinirala, srčno objavila!!! Si me pritegnila in očarala! Hvala in ... upam, da se nam pridružiš spet in spet v galeriji Scrapping4fun!
Prijeten zaključek vikenda ti želim, Majda

laurie pravi ...

What awesome sets of cards! Beautiful work.Thanks for joining us at Happy Little Stampers!

Macimbalo pravi ...

What a fun color combo - very pretty! So happy you could share this with us at Happy Little Stampers Anything Goes w/ Dies Challenge and good luck!

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful set of cards
Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

The Crafty Bat pravi ...

Beautiful cards, love the colour combo's
Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges.
Kelly (DT)

Priya pravi ...

Love these cards.
Thank you for sharing with us at Scrapping4fun Challenges.
Priya-DT