ponedeljek, 15. januar 2018

{Sizzix Lifestyle} Moroccan Card Edge

“The core of beauty is simplicity.” 
― Paulo Coehlo

Takole, pa je prišla na vrsto še zadnja predstavitev SizzixLifestyle šablone čipke iz prejšnjega promocijskega paketa. In ne boste verjele, danes verjetno dobim nov paket (imam sporočilo dostavne službe). Tako, da lahko pričakujete novosti. 

Kaj bi si ve izbrale, če bi si lahko npr. 5 stvari iz objavljenih novosti TUKAJ? Jaz imam v ožjem izboru: Zodiac AnimalsSending Hugs, Dainty Uppercase, Dainty Lowercase, Sunflower, Garden Florals, Bonboniera, Valentine, pa tudi vse druge ;-). Da bo bolj zanimivo, imate do 16.00 danes čas, da v komentar napišete, kaj mislite, da bo zagotovo v mojem paketu (napišite max. 5 šablon izmed Sizzix novosti) in bom pripravila en mini bonbonček za tisto, ki jih bo največ uganila.

Zdaj pa k današnji voščilnici. Zadeve sem se lotila z ravnilom in svinčnikom, ker sem želela narediti preklop iz čipke. Ko sem imela končno naštudirane mere, pa najdem decembrsko objavo Jennifer McGuire s predlogi, kako na različne načine uporabiti podobne šablone ;-). 


Voščilnica je za 80. rojstni dan sodelavkine prijateljice. Barve so bolj umirjene. Bogati in elegantni čipki sem dodala res malo dodatkov. Za čipko sem skrila napis Najlepšega para "vse najboljše". Kartonček za posvetilo pa se izvleče na vrhu, kjer sem za detajl dodala številko 80. Cilko za vsako desetletje spremlja tudi en mini metuljček.




Hvala za obisk. Lep dan še naprej, jaz pa po službi hitro domov in čakat DHL.


***************************
Za voščilnico sem uporabila naslednje SizzixLifestyle pripomočke:







9 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Dobro si uporabila šablono. všeč mi je žepek za čipko. Sem jo že pri Andreji opazovala.
Lepa voščilnica!
Kare se šablon tiče, tudi jaz bi imela vse :) Menim, da boš prejela; Valentine 662710; Sunflower 662508;Animals 662615; Garden Florals 662514 Beach 662713; Spring Time 662515 Meadow Rabbit 662511. Evo te sem si jaz zamislila, da jih dobiš :)
Želim ti lep začetek tedna 😉

moi pravi ...

Res krasna čipka in čudovita čestitka za tako lepo starost.

Hali pravi ...

u kako je lepa, res taka elegantna :-)

Joj te šablone vsaka zase je tako kjutkana: jaz bi zase sigurno izbrala: kaktuse, ki se objemajo in živali Zodiac :-)
V tvojem paketu pa bodo :spring animals 662504;sunflower 662508; secret garden 662859;3d rose 661750;garden florals 662514

Vladuška pravi ...

lepo, romantično izpade in še z vintage pridihom. Mi je všeč.

Valerija pravi ...

Zelo lepa in elegantna voščilnica. Krasen izrez čipke.
ooo, kako lepo, da dobiš spet nov paket...mislim, da se bo v nejm skrivalo: baby 662629, springtime 662711, valentine 662710, heart box 662518 in sunflower 662508.
Pa prijetno odkrivanje skritih zakladov v škatli ;)

Valentina B pravi ...

Elegantno, nežno in čudovito. Krasno si uporabila to delikatno čipko za gospo, ki praznuje lepo število let. Pa spet si nam pripravila zanimiv detektivski izziv :) Želim ti, da se izpolnijo tvoje želje in se skriva v paketu vse kar si sama želiš. Sama pa mislim, da se bodo notri skrivale naslednje: Valentine 662710, Spring Time 662515, Zodiac Animals 662615, Butterfly Favor Box 662363 in Baby 662629. :) Upam, da se vsaj kakšna izmed teh res skriva :) Če bi sama izbirala bi zagotovo izbrala ljubke živali horoskopa, čudovite birds and stars in nežne šablone spring time :)

*Urška* pravi ...

Nežna voščilnica s pridihom vintaga.Všečna zelo.
Zdaj pa možgančke v pogon in razmisliti,kaj boš dobila v svojem paketku.Meni se zdi,da bodo v njemu:Giraffles-662513,Baby-662629,Flower-662628,Floral fold-662855,Decorative corners-662861.
Pa da vidimo,koliko sem jih uganila ;)

Marija pravi ...

Zelo je lepa, elegantna in nežna hkrati.

oldpunca pravi ...

Zelo lepa čipka. Krasno si jo uporabila. :-) Zamujam za ugotavljanje vsebine paketa. :-) Sedaj ga gotovo že imaš. So pa zodiak živalice zelo ljubke...