ponedeljek, 8. januar 2018

Na zdravje

“None of us knows what might happen even the next minute, yet still we go forward. Because we trust. Because we have Faith.” 
― Paulo Coelho, Brida

Novembra je praznovala plesna kolegica, ki pa je žal pred rojstnim dnevom izvedela slabo novico, tumor na prsih. Prestala je že dva posega in zdaj upamo na najboljše.

Zato je za rojstni dan dobila voščilnico z dvojnim pomenom. Na zdravje pa je bil edini napis, ki se mi je zdel primeren. Podarile smo ji tudi darilni bon za kraniosakralno terapijo, ki ga je z veseljem pokoristila.

Želimo ji seveda vse najboljše in ji po najboljših močeh stojimo ob strani.

Šablona kozarčka je X-Cut in sem jo dobila od drage Jasmine za rojstni dan. Papir sem izdelala sama in ga pretvorila v digi ter natisnila. S prozornim prahom sem embosirala notni zapis na ozadje, ker je glasba ena od stvari, ki nas tudi povezuje. Napis sem sestavila s pomočjo črk Najlepši par.



Izzivi:
QKR Stampede Challenge: #277 Anything Goes
Alphabet Challenge: *U for Use 3 of Something * (3 hearts on the card, 3 papers: white, red and my digi pattern paper)
Just Us Girls: #422 Anything Goes


Scrapping4funChallenges: #106 Anything Goes
Najlepši par: galerija meseca januarja 2018

Hvala za obisk. In lep začetek tedna vam želim. Jaz že odštevam do vikenda, da bom imela spet čas zase in za ustvarjanje.


********************
Za voščilnico sem uporabila tudi SizzixLifestyle pripomočke:





21 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Uspešno okrevanje, pogum in vse dobro želim tvoji soplesalki.
Zelo lepo voščilnico si ji naredila.
Lp Tamara

helena pravi ...

Krasna je, nekaj posebnega.

Klara pravi ...

Uau, zelo je lepa! Upam, da bo zdravljenje uspešno...

Sapfina (Barbara) pravi ...

Ohhh, kako je lepa in kakšne barve! Pa toliko simbolike je v njej! Keti, jaz sem prepričana, da bo na prejemnico tudi zdravilno delovala in pripomogla k hitrejšemu okrevanju!

Vicki Dutcher pravi ...

Beautiful and soft background! Thanks for joining in at JUGS

Macimbalo pravi ...

So pretty! I really love the colors you used! Thanks so much for linking up this week at JUGS!

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at Alphabet, good luck!!! Amy DT

Moje drobtinice23 pravi ...

O kako lepo si ustvarjala za prijateljico. Želim, da ji tvoje barve prinesejo veliko pozitivne energije in moči za uspešno okrevanje.

Cvetoči travnik pravi ...

Katarinca, ti si res en srčen človek in tvoje ustvarjanje je zelo široko. Da narediš papir in si ga natisneš - to pa tud' prvič slišim. Naredila si čudovito voščilnico in močno upam, da bo vsa pozitivna energija, ki si jo vložila v izdelavo le-te, tudi pomagala prijateljici, resnično ji želim vse najboljše, da se boste čim preje družile tudi na plesnih urah. Pošiljam ti lep pozdrav, Andreja

Valerija pravi ...

Krasna voščilnica s prelepim unikatnim ozadjem.

Unknown pravi ...

Beauiful project, I like the embossing background very much. Thanks for sharing at Scrapping4fun.
Miroslava DT

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Uh, ob takih informacijah se vedno zgrozim in si rečem....samo jaz ne!!!...upam da se obrne na bolje in da se pozdravi...saj zdravniki delajo tudi čudeže. Voščilnica pa prelepa in ozadje!!!! Ojej ...tole je pa fantazija...

Hali pravi ...

Krasna je in vse odbro prijatelji. Ozadje je super in oba ideja o dgi varanti :-)

Tina Z. pravi ...

upamo na najbolje in voščilnica je krasna - super ideja z voščilom in res, fantazijsko ozadje!

Tina pravi ...

Zelo lepa je voščilnica zanjo...pripenjam najlepše misli za njeno zdravje...

crafty pravi ...

Lovely card. Thank you for joining us at QKR Stampede.
Mary

oldpunca pravi ...

Itak, da je voščilnica čudovita, ampak mene je pritegnilo ozadje in ideja, da ga pretvoriš v digitalno obliko. Super ideja! <3

Sherri pravi ...

Love the simplicity of this card! Thanks for joining our weekly challenge at QKR Stampede!

Stamping Bubbles pravi ...

A stunning card, love the backing paper. Thank you for sharing with us at Alphabet Challenge.
Crafty hugs
Lesley

Majda pravi ...

Imenitno rojstnodnevnico si pričarala, tako zelo so mi všeč barve in ročno izdelan papir. Tudi sama sem trenutno v izdelavi vabil z martiniji - morda je to namig, da se dobiva in spijeva kakšno pijačo v dvoje ;-)
Hvala, ker si se nam pridružila v izzivu Scrapping4fu, pridi še!
Prijeten teden ti želim, Majda

Priya pravi ...

Background is super awesome.
Lovely colors and a beautifully made card.
Thank you for sharing with us at Scrapping4fun Challenges.
Priya-DT