sobota, 13. januar 2018

Vse najboljše s torto in baloni

“I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.” 
― Douglas Adams, The Long Dark Tea-Time of the Soul

Za mično gospodično, ki je v petek praznovala 27. rojstni dan, sem pripravila nekaj razigrano mladostnega za rojstni dan.

Igrala sem se z vzorčastim papirjem in plastmi, da se dobila razgibano osnovo. Prvo stran sem zmanjšala, da se vidi vzorčast papir iz notranjosti. Plastila sem tudi strukturiran bel papir. Torta seveda mora biti v več plasteh.

Ugotovila sem, da nujno rabim srebrn embossing prah. Tukaj sem ga nadomestila s platinastim.




Izzivi:
The Card Concept: #84 {Sweet Inspiration} - Cleand and Layered

Sweet Stampin': Lots of Layers
A Gem of A Challenge: #210 Happy Anything
Craftaholics R Us: #2 Pattern Paper


Vikend se je krasno začel, s praznovanjem Tininega rojstnega dne in v dobri družbi, jedli smo torto, igrali Scrabble z otroki, nazdravili z mehurčki, se načvekali in nekaj malega ustvarjali. Današnji dan pa sem namenila kvačkanju. Poleg hobotnic imam še en projekt v delu. Darilo bo.

Hvala za obisk in lep vikend želim tudi vam.

************************
Za voščilnico sem uporabila tudi naslednje SizzixLifestyle pripomočke:









10 komentarjev:

Marija pravi ...

Krasna rojstnodnevna voščilnica.

Cvetoči travnik pravi ...

Katarinca toliko lepih stvari v enem vikendu na kupu, odlično. Če si že naredila tako lepo in dobro torto je tudi prav, da se praznuje kot se reče. Sedaj pa le novim projektom naproti, po moje se ti kar kadi izpod prstkov, tolk kvačkaš. Lep pozdravček k tebi, Andreja

Janis Lewis pravi ...

Really cute! Thanks for joining us at Craftaholics R Us.

Helena pravi ...

Vesela in razigrana. Takšna kot je verjetno ta gospodična.

Zvonka pravi ...

Zelo mi je všeč, mladostno razigrana in lepih barv.

Moje drobtinice23 pravi ...

Kako so mi pa te barvne kombinacije všeč. Super voščilnica, všeč mi je postavitev vseh elementov na njej!
Želim ti lep nedeljski dan,
Danica

*Urška* pravi ...

Verjamem,da bo gospodična več kot navdušena,saj si ustvarila prekrasno voščilko v fantastični barvni kombinaciji.Kar se pa tiče zmanjšanja prve strani,da se vidi potiskan papir v notranjosti....super ideja.Si jo bom kdaj kar malo sposodila....upam,da nimaš nič proti ;)

Damjana pravi ...

Zelo mi je všeč, kako je bila šele všeč slavljenki. Kombinacija vsega jo naredi popolno. Pozdravček. D.

oldpunca pravi ...

Čudovita rojstnodnevna voščilnca. Čisto me je prevzelo plastenje, saj si kombinirala zelo lepe papirčke in barve. :-)

Cass pravi ...

Super card. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
Cass xx