četrtek, 4. januar 2018

{Sizzix Lifestyle} Vrtnica

“Let the improvement of yourself keep you so busy that you have no time to criticize others.” 
― Roy T. Bennett, The Light in the Heart


Ko prijateljica praznuje rojstni dan, je treba pripraviti nekaj posebnega. Decembra je praznovala ena super punca, ki ceni handmade stvari in tako vsako leto dobi nekaj izpod mojih rok in/ali izpod rok mojih ustvarjalnih kolegic.

Letos sem zanjo pripravila škatlico z mojimi voščilnicami za različne priložnosti. V trikotnem paketku pa se skrivajo uhančki Nakit Jasmina Drolc. Seveda ne manjka niti voščilnica s posvetilom, ki pa sem jo že pokazala v eni od prejšnjih objav.

Takole sem zadevo zaranžirala in (v bistvu) prvič uporabila Sizzixovo bigz šablono vrtnic. Najprej sem imela malo težav z zvijanjem ampak se jo ukrotila. Ko sem delala škatlico presenečenja, sem že "obvladala". Dodala sem še Mama Elephant angelčka, pobarvanega z ZIGi, ki ima simbolni pomen.

Ker sva morali najino decembrsko druženje prestavit zaradi bolezni, darilo še čaka na predajo. Če slučajno tole vidi, bo presenečenje zanjo vsaj moj izbor voščilnic in voščilnica zanjo ;-).

Takole izgleda vse skupaj.




Hvala za obisk in se vidimo kmalu.

Pa ne spreglejte januarskega Sizzix Lifestyle Giveawaya - TUKAJ, kjer lahko sodelujete za Special Edition Big Shot strojček. Lep je!



********************
Za projekt sem uporabila naslednje Sizzix Lifestyle pripomočke:





4 komentarji:

Papirnate radosti pravi ...

aawč kako kjut <3 angelček je prišel v prave roke <3

Andreja pravi ...

Krasno si se znašla in super uporabila vrtnico :-)) Meni je še ni uspelo, predvsem zaradi njene velikosti ... Tudi škatlica tetrapak mi je zelo všeč. Kot celota pa čudovito darilce!

Valerija pravi ...

Res si se potrudila za prijateljico in ji pripravila čudovito darilo. Lepo!

Moje drobtinice23 pravi ...

Čudovito darilo, ki si ga zelo zelo lepo zapakirala :)