torek, 3. oktober 2017

Baby škatlica z zibelko

“If there's a single lesson that life teaches us, it's that wishing doesn't make it so.” 
― Lev Grossman, The Magicians

Tole je moja nova izvedba baby explossion box voščilnice. Z zibelko (to mi je prijazno odrezala ustvarjalna kolegica Alma, ki ima po Cricut mašino). In z dvema fiksiranima stranicama, ki ustvarjata učinek sobice z oknom.

Tokrat v zeleni. Za fantka.




Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca oktobra
NBUS #12 (I used this paper crib - design by )
Tuesday Throwdown: #363 Bundle of Joy

Hvala za obisk. Če ste spregledale BONBONČEK, imate še dosti čas za sodelovanje.


********************
Za škatlico sem uporabila naslednje Sizzix pripomočke:




17 komentarjev:

Valerija pravi ...

Uau, čudovita je! Zelo mi je všeč!

Kirsty Vittetoe pravi ...

This is super fun!

Nataša pravi ...

Zelo lepa in nežna, všeč sta mi dve fiksni stranici za učinek sobice. Super ideja.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kako lepa škatlica. Zelo skrbno izbrani dodatki in misli.
lp Tamara

Tina pravi ...

Izjemno lepa...od barv do zadnjega detajlčka....

Hali pravi ...

uauu noro lepa, zibelka ji da pa prav posebno noto :-)

Janja pravi ...

O, kako lepo si opremila sobico. Lp

moi pravi ...

O, je cakana.

Sarah pravi ...

Oh WOW! This is awesome! What a cute, adorable project! Thanks for joining us at Tuesday Throwdown!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ooooo kako lušna zibka....tako je vse cart, da bi človek imel še kar enega dojenčka....bom raje nehala....sem že prestara za te štose...dost je bilo....ekipa za košarko je , več pa ne rabim:-))
ej, a si res mislila, da bom čakala z odpiranjem pošte do 8.10.....to pa je optimizem...hvala bogu, da je moj RD že jutri....sem se prekršila samo za 1 dan...pa kaj!!!!....sem pač ženska, pa še mal firbčna ....HVALA TI ZA VSE...ZLATA SI.

Darnell pravi ...

This is the best new baby explosion card I've ever seen, Keti! I love every sweet detail and the colors you used!! Thank you so much for playing in my NBUS Challenge #12! Hugs, Darnell

oldpunca pravi ...

Iiii, kako zelo lepa otroška sobica! Čudovita škatlica je nastala. :-)
Kaj sem spregledala? Bonbonček? Že hitim.... :-)))

Pam Tiedtke, or Pammie Lou pravi ...

This is fabulous!! Almost makes we wish I was having a baby! JUST JOKING! It is adorable though!! Thanks for sharing it with us at Tuesday Throwdown!
Hugs

Keti's Projects pravi ...

Haha, Mojca. Kako nisi počakala?!?! Me veseli, da ti je všeč.

Cvetoči travnik pravi ...

Že dolgo ne tako simpatične in cortne škatlice presenečenja, to, da sta dve stranici fiksirani mi je zelo všeč in notranjost sobice - za posvojit:). Lep pozdravček k tebi, Andreja

Ne-Ja pravi ...

Čudoivta škatlica presenečenja. Zibko si supe uumestila v otroško sobico. Fiksni stranici, ki ponazarjata sobico pa dejansko naredita tipi top celoto :).

Emily Lauritzen pravi ...

This is amazing! That crib is just so darn sweet!
Thank you so much for joining us at Tuesday Throwdown!
<3 Emily L. - DT