petek, 6. oktober 2017

Poročna voščilnica z orhidejami (III. del)

“Attitude is a choice. Happiness is a choice. Optimism is a choice. Kindness is a choice. Giving is a choice. Respect is a choice. Whatever choice you make makes you. Choose wisely.” 
― Roy T. Bennett, The Light in the Heart


Dolgujem vam še zadnjo, tretjo poročno voščilnico za isto avgustovsko poroko (prva in druga). Tokrat sem uporabila Tinine orhideje, na katere sem kar malo pozabila, čeprav so krasne. 

Verjetno se vsem dogaja, da v poplavi pripomočkov, ki jih imamo doma, kakšna stvar (tudi nehote) včasih malo ponikne v pozabo. Jaz imam navado vsake toliko narediti čistko in morda kakšni stvari najdem nov dom ali pa jo potegnem iz pozabe in spet začnem uporabljati.


Srčkasto sled so tudi pustili Tinini metulji. Srčki in poročni par so CottageCutz, abeceda pa Marianne Design.

Tudi tukaj sem okrasila notranjost ter dodala kuverto za denarno darilo.

Izzivi:
Najlepši par: galerija meseca oktobra
Cute Card Thursday: 498 - Anything Goes
Polkadoodles: Anything Goes
Incy Wincy Designs: Lets Celebrate

Na koncu pokažem še vse tri skupaj, za lažjo predstavo. Mi je uspelo?


Hvala za obisk in lep dan še naprej.

9 komentarjev:

Valerija pravi ...

Uau, čudovita je. Prekrasn od zunaj, kakor tudi od znotraj. Definitivno ti je uspelo. Vse so super, ampak mislim, da si najboljšo prihranila za na konec. Bravo!

Klara pravi ...

Uau, čudovita je! Orhideje jo naredijo prav nežno... Mislim,da imamo vse težave s pozabljenimi pripomočki... Bi bilo fino imeti kakšen "bolšji sejem" ali pa samo izposojevalnico... :)

oldpunca pravi ...

Vau, kako zelo lepa postavitev! Z nežnimi orhidejami si zadela v nulo. :-)

Moje drobtinice23 pravi ...

Lepo si jima postlala z orhidejami:) Ja, in res dobra postavitev.
Vse tri so mi všeč.

Nataša pravi ...

Čudovita, orhideje tako lepo vse skupaj dopolnijo. Ta je moja zmagovalka :)

Tina pravi ...

Keti...tole je pa perfektna združitev različnih motivov v čudovito celoto :-)))!

Jacki Daniels pravi ...

This is gorgeous thank you so much for playing along this week at Polkadoodles
Jacki ♥♥ (polkaddoddles DT) I am having a candy give away on my blog would love you pop over and check it out https://cookingupacard.blogspot.co.uk/2017/10/halloween-theme-winnie-wednesday.html

Ne-Ja pravi ...

Čudovit treis si naredila. Všeč mi je ker so tako drugačne, da se tisti, ki so jih podarili ne bodo grdo gledali, da je dal kdo enako. Čista romantika :).

Hali pravi ...

Odlično ti je uspela. Takole za en par je zmeraj izziv...no ti si opravila to z levo roko :-)