četrtek, 12. oktober 2017

Hvaležnost

“Sometimes people are beautiful.
Not in looks.
Not in what they say.
Just in what they are.” 
― Markus Zusak, I Am the Messenger


Kot nekatere verjetno veste, imam nekaj zdravstvenih težav ampak se že počasi sestavljam in gre na bolje. Pravijo, da je vsaka stvar za nekaj dobra. No, jaz sem imela priložnost spoznati eno super punco, ki mi je tudi veliko pomagala pri okrevanju. In za to sem ji zelo hvaležna.

V zahvalo sem ji naredila voščilnico z osebnim posvetilom, ki bo njej veliko pomenilo. Pred parimi dnevi je tudi uspešno zaključila izobraževanje za izvajanje Kraniosakralne terapije. Tako sem vse združila v tej voščilnici in jo presenetila z njo ravno na moj rojstni dan (zgolj slučajno).


Vse na voščilnici ima svoj pomen, od barv, do Feniksa, zvezdic in napisa. Packala sem z Oxide blazinicami. Vse skupaj se tudi malo sveti.


Izzivi:
Little Red Wagon: # 414 - Leftovers! (za izrezek ptice sem uporabila ostanke papirja, ki jih naredim s smooshingom distress in oxide blaznic, tudi od tokratnega packanja ozadja ima nekaj ostanka)
Ko me inspirira: #60 Hvaležnost (uporabila sem Tinin valoviti okvir in stencil šablono z zvezdicami)
Crafting With An Attitude: #32 Anything Goes

Imam pa danes še drug razlog za hvaležnost. Lep, topel in sončen dan je bil danes. Dobila sem veliko lepih voščil, tako osebno kot po pošti. Sodelavke so me za rojstni dan presenetile s telegramom (ki so mu dodale tudi mehurčkasto darilo). Že dopoldne sem se razveselila obiskov, ki so se nadaljevali tudi popoldne. S Pepitom sva pihnila še svečko na tortici in greva počasi spat.

Hvala vam za vse.

Vse prejete voščilnice in rezultate bonbončka pa objavim v ponedeljek.


***************
Za voščilnico sem spet uporabila novo Sizzix šablono:




11 komentarjev:

Valerija pravi ...

Tudi na tej voščilnici zelo lep izrez ptice in krasne barve.
Vse najboljše, sem vesela, da si imela lep dan.
Moja voščilnica je bila šele danes odposlana, tako da upam, da bo jutri pri tebi. Včeraj se mi ni izšlo po planih...
Lp

JanR pravi ...

Such lovely colours! Fabulous card! Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Klara pravi ...

Uau, krasna je! Barve so top, tale ptica tudi, pa lastnoročni napis... Super!

Tina pravi ...

Vse najboljše, draga Katarina!!! Naj bo to rojstno leto polno lepih trenutkov in perfektnega zdravja! Voščilnico si ji pa res naredila čarobno...

Moje drobtinice23 pravi ...

Vse najboljše Katarina!
Mmm ta terapija zna delat čudeže, če se ji prepustiš.
Za voščilnico si izbrala čudovite barve! Lepa.
Lp, Danica

Vladuška pravi ...

S prelivanjem barv in z izrezom si dosegla prav mistični izgled. Jaz upam, da se ti kmalu popolnoma povrne zdravje in hvala, da z nama deliš hvaležnost.

Tina Z. pravi ...

ooo, lepo je prebrati, da si preživela tako prekrasen dan, upam, da moje želje pridejo še danes ...
in take lepe barve na voščilnici ...

oldpunca pravi ...

Res čaroben izdelek. Všeč mi je napacano ozadje in ptica v barvah ozadja. 1A zahvalnica. :-)

Terri's Cards N More pravi ...

Stunning creation. Love the color combination and die cut phoenix. Thanks for joining the Crafting With An Attitude challenge.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita je
lp Tamara

Ne-Ja pravi ...

Čudovite barve, prelivanja, zvezdice -pravo pravljico si nam ustvarila.