ponedeljek, 16. oktober 2017

{Sizzix predstavitev} Snowglobe #2 tresočka in dobitnica bonbončka

"Skrivnost uspeha v življenju ni v tem, da človek dela tisto, kar ljubi, 
temveč da ljubi tisto, kar dela. "
Winston Churchill


No, jaz obožujem ustvarjanje. Sploh, če imam pred seboj poseben izziv. In če imam pred seboj kupček novih Sizzix šablon. 

Tole tresočko je dobila sodelavka Monika. 

Snežna krogla je sicer v prvi vrsti bolj mišljena za novoletne motive. Jaz sem jo uporabila za rojstni dan in naredila nebo nad mestom, dodala napis in ta-daaa. Tresočka.


A ni huda šablona krogle? Komaj čakam, da naredim tudi novoletno verzijo ;-)




Kako vam je všeč?

Zdaj pa še k zadevi, ki verjetno vse najbolj zanima.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Dobitnica bonbončka je:
                        ******* ???? ******

(p.s. Izveste v naslednji objavi, ker ob vseh presenečenjih za rojstni dan čez vikend, še nisem uspela žrebati)


Ne smem pa pozabiti še novice, da so bili izžrebani tudi dobitniki Sizzix Giweaway-a.


Rezultate si lahko pogledate tukaj.


Hvala za obisk in lep začetek tedna vam želim.



**************

7 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Točno to...novoletna!!!...sama imam tudi to kroglo ampak mi je asociacija samo novoletna voščilnica. Da bi naredila pa rojstnodnevno pa mi ni padlo na pamet. Hvala za tole idejo...nočna s tako krasnim nebom...s takim motivom me vedno kupiš. Prekrasna.

Ne-Ja pravi ...

Svetovno si uporabila tole snežno kroglo kot voščilo za B-day. Všečkam na polno, sploh ker se mi tresočke zadnje čase zelo dopadejo :). Važno, da si uživala za vikend, saj si moraš malo privoščiti ob tvojem pranziku. Komaj čakam d apokažeš še kakšno praznično snežno kroglo.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita za Moniko,
komaj čakam tvojih novoletnih, ki bodo zagotovo nekaj posebnega.
Srečno pri žrebu
p.s. upam, da si lepo praznovala
lp Tamara

moi pravi ...

Res je fina ta šablona in všeč mi je, da ni samo novoletna in jo lahko uporabiš tudi za druge priložnosti.

Valerija pravi ...

Res je super tale šablona snežne krogle. Krasno voščilnico si naredila in tudi novoletna bo gotovo perfektna!
Lp

Marjeta pravi ...

Dejansko res - ne vem zakaj tudi jaz ob snežni krogli najprej pomislim na novoletno tematiko. A v prodajalnah kjer prodajajo te praholovke, kot jim jaz pravim, najdemo ma glih kar se spomniš - medvedke, cerkvice....

Valentina B pravi ...

Kako super si uporabila snežno kroglo in to ne v novoletni verziji, kot je to običajno ampak kar za rojstni dan. Super ideja ;) Mene pa te krogle vedno spomnejo na Bled. Ne vem zakaj, ampak otoček in cerkvica na sredi ;) Pa kakšno nočna silhueta, sedaj za noč čarovnic bi tudi krasno izpadla. Ideje kar dežujejo. :)