ponedeljek, 9. oktober 2017

{Sizzix predstavitev} Bird of Paradise

“Be grateful for what you already have while you pursue your goals. 
If you aren’t grateful for what you already have, what makes you think you would be happy with more.” 
― Roy T. Bennett, The Light in the Heart


Precej netipično zame ampak v tole rajsko ptico sem se zaljubila na prvi izrez. Preprosta voščilnica, sploh če imaš v škatli kar nekaj "popackanih" listov, iz katerih hitro narediš ozadje.

Za izrezek rajske ptice pa sem list premazala z Oxide blazinico, nato pa z mokro štampiljko pisave šlampasto odstisnila, da je na določenih delih barva oksidirala. Na fotografijah se to žal ne vidi. Malo sem potem še potemnila robove z rdečo in ta-daaa. Dodala ročno izpisan napis. Okvir je Najlepši par.

Kako se vam zdi? Morda bom dodala še en rob okrog osnove ali pa raje kar pustim, da ne uničim vse skupaj ;-) Danes mora na pošto namreč.



Želim vam lep sončen dan in zadnji opomnik, da imate še par dni časa za sodelovanje pri BONBONČKU/giweaway.


*************************
Za voščilnico sem uporabila naslednje Sizzix pripomočke:






8 komentarjev:

Valerija pravi ...

Uau, tudi ta je čudovita. Krasne barve ozadja. Zelo mi je všeč!

Ne-Ja pravi ...

Tole je pa res rajska voščilnica, ne samo ptica :). Meni je všeč taka kot je :).

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Tale ptiček je pa res čudovit.
Zelo lepa voščilnica v toplih jesenskih barvah je nastala.
Lp Tamara

Moje drobtinice23 pravi ...

Zelo dobro uporabljena šablona v jesenskih barvah.
Všečno zelo!
Lp Danica

Vladuška pravi ...

Lepo ozadje in ptica krasno paše nanj.

Metuljčica pravi ...

Res krasen ptiček in izdelala si čudovito ozadje. Super.

oldpunca pravi ...

Upam, da si pustila tako, kot je, ker je fantastično! :-) Iz popacanega papirja ob pravi inspiraciji nastane vrhunska voščilnica. :-)))

Valentina B pravi ...

Woow, koliko zamujam pri tebi! :) Čudovita rajska ptica, ki mene spomninja na feniksa. Taka mogočna in veličastna ptica tako kot tvoja čarobna voščilnica v prekrasnih barvah. Zelo mi je všeč ozadje! :)