torek, 17. oktober 2017

Za novoletno škatlo 2017/2018 {14 in 15/24} Najlepši par medvedki

“There is no exquisite beauty… without some strangeness in the proportion.” 
― Edgar Allan Poe


Inspiracija na tale sončen dan je na vrhuncu. Novoletne voščilnice kar letijo z moje mize. Tokrat sem vzela v roke (končno) nov komplet štampiljk in šablon medvedkov od Najlepšega para.

Najprej pokažem dve preprosti, po skici na CRAFT-alnici. Ta mi je res zelo všeč.


Na spodnji rob sem nalepila vzorčast papir z darili, dodala sem samo še 3 novoletne kroglice (3d učinek sem ustvarila z Nuvo prozornimi kapljicami) in napis.


Izzivi:
CRAFT-alnica: #196 Skica
Najlepši par: Galerija meseca oktobra
Merry Monday: #261 Ornaments


Druga pa je z medvedkom, ki z gobčkom sega proti zvezdici na vrvici. Tudi Najlepši par. Tukaj bom še nekaj dodala, najbrž malo snežink, da zapolnim zgornji del ali pa tudi ne.


Izzivi:
Sweet Stampin' Christmas : Anything Christmas Goes (oktober)

Hvala za obisk. Jaz grem pa naprej polnit novoletno škatlo.

18 komentarjev:

Klara pravi ...

Joj, si pridna, krasni sta! Meni pa sonce in poletne temperature čisto ustavijo ustvarjalne procese :)

Chris pravi ...

So cute! Love the CAS design and the simple colour palette, a fabulous make Thanks for joining us at Christmas at Sweet Stampin'
Chris
x

Marcia Hill pravi ...

Beautiful cards Keti! Thanks so much for sharing with us at Merry Monday!! :0)

Tina Z. pravi ...

dobro si se tole spomnila, prekrasni sta, zelo "učinkoviti" v svojem minimalizmu!

Valerija pravi ...

Obe sta prekrasni!

Tina pravi ...

Jej!!! Krasni sta - tako simpatično si kombinirala drobne motive!!!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

O kako so lepe, sploh prva s paketki mi je všeč
lp Tamara

Helena pravi ...

Obe sta krasni. Občudujem vse, ki že pridno polnite škatlo s prazničnimi voščilnicami :)

Hali pravi ...

III kako sta lepi, bela in rdeča in malček črne - čista eleganca...

Ne-Ja pravi ...

S tem medotom si me kupil aže priprviobjavi, vnear mi je všeč tudi ideja z darili :)

Jill pravi ...

Both your cards are just too cute. Thank you so much for sharing with us.

Darnell pravi ...

Your ornament card is so sweet, Keti! Then I scrolled down and saw the polar bear card and I just melted! The sweetest!! Hugs, Darnell

oldpunca pravi ...

Res sta obe krasni. Ob ljubkem medvedku pa se tudi jaz čisto raznežila. :-)

Andreja pravi ...

jeeej kako sta luštni, obe si super sestavila :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Allie pravi ...

How cute! I love your bouncing little ornaments!

Debbie Henderson Debbie's Designs pravi ...

Your cards are so cute. Love how you added the ornaments!Thanks for playing Merry Monday with us this week!

Goga pravi ...

Luškani sta obe.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

moi pravi ...

O, kako mi je všeč tale z darili. Takšna prava CAS je in čeprav je zelo malo na njej, ji nič ne manjka in to je umetnost. Hvala, da si se nam spet pridružila v CRAFTalnici.