torek, 31. oktober 2017

Moške voščilnice s kužki

“Happiness is something that multiplies when it is divided.” 
― Paulo Coelho, By the River Piedra I Sat Down and Wept

Ko sem brskala po škatli, da bi na hitro poslala eno voščilnico prijatelju, sem ugotovila, da mi moških drastično primanjkuje. Pa sem se lotila ene preproste, za katero sem dobila idejo, ko sem po mizi premetavala poskuse novoletnih voščilnic.

Papir je Free Digi. Iz Ustvarjalnega dotika pa sem uporabila osnove za voščilnice (ki so mi zaenkrat najbolj všeč, čeprav uporabljam tudi druge) in črno štampiljko VersaFine (ki je tudi ena moja ljubših in je že kar nekaj časa v uporabi).

Nastala je serija z različnimi kužki (X-cut šablona od Duši), v črno-beli izvedbi.




Izzivi:
Ustvarjalni dotik: Oktobrski izziv 2017 – ZA MOŠKEGA
The Male Room: #72 Silhuettes
Najlepši par: galerija meseca oktobra (napisi)

Lep dan še naprej. Moji kužki gredo zdaj preganjat čarovnice.

7 komentarjev:

Cathy F pravi ...

Love those dogs - they are mans best friend! Thanks for playing along at The Male Room Challenge Blog!

moi pravi ...

O, so lušne te silhuete. Že dolgo iščem take prikupne, pa mi niso bili všeč, ti pa so tako cart.

Valerija pravi ...

O, krasni so tile kužki. Zelo lepe voščilnice.

Barbara pravi ...

Zelo lepe kombinacije s izdelala. Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Superca so
lp Tamara

Faith A at Daffodil Cards pravi ...

Fabulous set of cards, love the designs. Thank you for sharing your beautiful cards with us at The Male Room. Faith DT

Andreja pravi ...

Vesela sem tvojega prispevka na našem izzivu pri The Male Room :-)) Super si se znašla s silhuetami in naredila čudovite voščilnice.