sobota, 21. oktober 2017

Sožalnica kuvertica

“Every man has his secret sorrows which the world knows not; and often times we call a man cold when he is only sad.” 
― Henry Wadsworth Longfellow


Del življenja je tudi smrt. Žalostno ampak tako pač je. Za pogreb babice od kolegice, sem izdelala eno kuvertico, v katero sem vstavila posvetilo s podpisom.

Večkrat me kdo vpraša, če izdelujem kaj takšnega, pa doslej nisem ravno. Ampak tole se mi zdi pa lepo, diskretno in primerno za slovo od nekoga.



Šele danes sem ugotovila, da na nobeni fotki nimam listka s posvetilom. Mi boste morale verjeti na besedo, da je bil vključen (z ročnim napisom).


Tinine orhideje so perfect za tako sožalnico, zato prijavljam v oktobrsko galerijo Najlepši par. Brez Sizzix šablon spet ni šlo, dodala sem namreč Tim H. Wildflowers. In črn trakec.

Lep vikend vam želim. Upam, da bo današnji veter razpihal in odpihnil vso žalost, ki je v meni od včerajšnjega pogreba.

5 komentarjev:

Valerija pravi ...

Tudi jaz sem v minulem tednu morala narediti dve sožalnici... Žal je res, da je tudi to del življenja.
Lepa kuvertica, ki pa bi jo sicer raje videla v bolj pestrih barvah za kakšen bolj vesel dogodek.

Klara pravi ...

Čeprav je sožalnica, je res prav lepa... Lepa pozornost za prijateljico...

Helena pravi ...

Tudi smrt je potrebno sprejeti v življenje, čeprav je še tako hudo in boli. Ob takšnem dogodku je pomembna bližina. In s takšno enkratno sožalnico daš nekomu vedeti, da si mu blizu.

vilinke pravi ...

Sožalnice so vedno narejene z mešanimi občutki, prav tako jo jaz komentiram z temi občutki. Ampak je čudovita.
LP Vilinke

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Vsak vdih, prinaša izdih. Rojstvo, smrt.
Zelo lepo elegantno kuverto si naredila, mislim, da si s tem prijateljici na svoj način sporočila več, kot bi ji z besedami.