sobota, 7. oktober 2017

{Sizzix predstavitev} Meadow Flowers #2 in Hanging Heart

“Not all of us can do great things. But we can do small things with great love.” 
― Mother Teresa


Sicer sem zamudila izziv pri CRAFT-alnici ampak za tokratno Sizzix predstavitev, sem sledila vzorčku. Pri Katarini (Unikatz) sem naročila denarnico. In potem za inspiracijo uporabila barve in motiv.

Nove šablone iz Chapter 4 so spet krasne in komaj čakam, da jih vse preizkusim. Če ste na mojem FB ujele live, sva z Duši odpirale zadnji paket skupaj. Je bilo zelo zabavno.

 Mislim, da mi je dobro uspelo. Tudi mami je bila vesela darila.


Napis sem embosirala na bel banner in se lepo sveti. Ampak spet ne preveč. Za uravnoteženost sem dodala še bele metuljčke Najlepši par.

Tale rdeča mi je danes precej nagajala pri fotkanju ampak sem želela čimprej pokazat. 


Hvala za obisk in lep vikend vam želim.

p.s. Če ste spregledale bonbonček, pokukajte sem.


**********************
Za voščilnico sem uporabila naslednje Sizzix pripomočke:



Meadow Flowers #2








4 komentarji:

Andreja pravi ...

oooo tudi ti si neučakana in si že preizkusila ta nove šablone :-)) Super si jih združila in naredila lepo voščilnico. Super barve si izbara. Moja naslednja v izdelavi je ravno Meadow flowers .-) Pozdravček

Valerija pravi ...

Čudovita je! Zelo všeč mi je ta "čipkast" izrez v ozadju.

moi pravi ...

Krasne barve in vse najboljše mami.

Ne-Ja pravi ...

Čudovito si ujel abarve iz denarnice in tudi mak lepo pride do izraza. Taka voščilnica mora zagotovo biti všeč vsakemu prejemniku - mami pa sploh :).