sreda, 11. oktober 2017

Preprosta z deteljico

"You have to be ODD, to be number one."
- unknown-

Tale zadnja skica pri CRAFT-alnici je pa meni pisana na kožo (no, se mi zdi). Ker so praktično vse moje voščilnice CAS. Skice pa tudi rada uporabljam. Punce, tukaj še malo apeliram, da nas večkrat izzovete s skico ;-)

Nastala je ena za moškega kolega. Ker ne spremlja bloga, jo lahko že danes objavim. Sicer praznujeva na isti dan in mu jo bom izročila jutri. Je prav smešno, ko voščiva drug drugemu ;-).

Deteljica s pikapolonico, malo pošpricano ozadje, dodala sem še ročno izpisano ime in voščilo. In je gotovo. Sliši se enostavno, pa vam povem, da ni bila tako hitro sestavljena. Kompliciram, dokler mi ni povsem všeč oz. mi ne zmanjka časa. Kar pač prej pride ;-)



Izzivi:
CRAFT-alnica: #196 SKICA

Najlepši par: galerija meseca oktobra (pikapolonica)
Crafty Creations: #352 Anything Goes
Casology: Week 270 - Odd (3 layers of grass, 1 ladybird and 1 clover, hope is ODD enough)
Dream Valley: # 165 - One for the Boys

Še zadnje opozorilo, da imate jutri še čas sodelovati pri rojstnodnevnem bonbončku s komentarjem na tej objavi ali pa če oddate voščilnico na pošto. Škatla se pridno polni (sem se namreč odločila, da odpiram vse jutri popoldne in si malo popestrim dan), ena kuverta je neverjetno velika, me že prav firbec matra, kakšna voščilnica je notri ;-).

Hvala za obisk in se vidimo jutri.

20 komentarjev:

Valentina B pravi ...

Preprosto čudovita z deteljico! Super si ujela skico na svoji voščilnici. Sicer pa so mi take preproste najlepše. In pikapoka na deteljici bo prav gotov prinesla sodelavcu veliko sreče. Pa lepo praznuj jutri, voščim ti pa na praznični dan :)
P.s: Ne vem, kako to da mi je ušla objava z bonbončkom. :)

Valerija pravi ...

Krasna voščilnica. Super si se znašla s skico.

Kajcyika pravi ...

Oooh, kako zelo je lepa! Všeč mi je čisto vse. Od barv, postavitve.. preprosto perfektna :)

oldpunca pravi ...

O, vau, kako mi je všeč! Še ena domiselna interpretacija preproste skice. :-)

Lea Lawson pravi ...

Awww...this is so cute! ♥

Maja pravi ...

Krasna voščilnica, tudi zelo lepo prostoročno napisano. Občudujem vas vse, ki znate tako lepo pisati.

Darnell pravi ...

Oh, wow, Keti, this card is so adorable! And your handwriting is beautiful! So professional! Hugs, Darnell

Tina pravi ...

Keti...izjemna je!!!

Helena pravi ...

Enkratna je. Preprosta, a zelo zgovorna.

Moje drobtinice23 pravi ...

Zelo zelo všečna. Sploh ne vem kaj naj izpostavim, ker je vse...ma "TOP" voščilnica!!!

Natasa pravi ...

Zelo je luštna!

Cvetoči travnik pravi ...

Simpatična in to, da dodaš ročni napis ji da posebno vrednost. LP Andreja

Andreja pravi ...

WoW, čudovita je :-)) Všeč mi je kako si se lotila naše skice na res zelo preprost način.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

vilinke pravi ...

Zelo zelo simpatična voščilnica, prav vsa mi je na njej všeč. Hvala, ker ustvarjaš z nami pri CRAFT-alnici.
LP Vilinke

Sherrie M. pravi ...

Definitely ODD enough Keti! Such a sweet card! So glad you joined us at CASology this week.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Preprosto je včasih TOP
lepa je
lp Tamara

Ne-Ja pravi ...

Tale voščilnica mi je pa TAKOOOOO všeč - saj ni čudno, če pa je pika-poka gor :). Tebi res ni treba komplicirati, saj so vsi detajli na tvojih voščilnicah vedno dodelani v nulo :).

Rachel Bergfeld pravi ...

This is so pretty! Love that little ladybug! Thanks for playing along with CASology!

moi pravi ...

Kako lepo si upodobila skico in še napisala ime. Res sem vesela, da sva se podali na to pot in lepo, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

Majda pravi ...

Prelepa je Katarina in zasluženo je tvoja voščilnica izbrana med TOP 3!
Čestitke, Majda