nedelja, 8. oktober 2017

Za novoletno škatlo 2017/2018 {13/24} Pingvini v modri

“There comes a time when the world gets quiet and the only thing left is your own heart. So you'd better learn the sound of it. Otherwise you'll never understand what it's saying.” 
― Sarah Dessen, Just Listen

Že nekaj časa nisem naredila ničesar novega za novoletno škatlo. Če ni navdiha, ga pač počakam. Očitno je nov Sizzixlifestyle paket v meni prebudil novoletni duh in tako imam na mizi kar nekaj različnih idej, ki jih pokažem v naslednjih dneh. S tem bom krepko popravila tudi moj rezultat na izzivu {zaenkrat sem v zaostanku s 13/24}. 

Tokrat sem CC pingvinom naredila zasneženo ozadje (Altenew štampiljka sneg je prozorno embosirana, nato pa z distress oxide v kombinaciji s klasičnimi distresi senčeno nebo). Ker so te namenjene v tujino, sem angleški napis odtisnila z oxide blaznico in ga izrezala ročno.

Kako vam je všeč?



Izzivi:
Use Your Stuff: #282: The Blues
Crafty Catz: #387Anything goes with a optional twist (CAS)
Jingle Belles: Dream the Embossible Dream
CHNC challenge extra for October 2017

Lep dan še naprej. Jaz grem pa nazaj za ustvarjalno mizo, da me ne mine navdih ;-)

12 komentarjev:

Valerija pravi ...

Jej, kako je luškan tale pingvinček, da se človek kar zaljubi vanj.
lp

SmilynStef pravi ...

What a sweet little holiday scene ... so glad you helped us *emboss* around the Christmas Tree at Jingle Belles.

*Urška* pravi ...

Ja kok je pa tale pingvinček kjut.Lepo sestavljena voščilnica.

Helena pravi ...

Pri meni še tudi ni navdiha za božično-novoletne :)
Simpatičen pingvin in lepa zimska voščilnica.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kako lep pingvin,
super,
modra mu prav paše
lp Tamara

Moje drobtinice23 pravi ...

Meni je zelo všeč...simpatični pingvin 100/h :D Lepo sestavljena voščilnica.
Lp Danica

Tina Z. pravi ...

kako je cart, krasno ozadje!

Ne-Ja pravi ...

Kok je pa tale frajer od pingu-linguta simpatičen :). Veš da je všeč, zelo všeč.

oldpunca pravi ...

Lušna sto na uro. :-) Pingvinček je super simpatičen.

Cvetoči travnik pravi ...

A sprašuješ kako mi je všeč?:), super je. Tudi k njemu so prišli paketki z darilci, lepo:). Lep pozdrav (brez paketka:-( ) tudi k tebi, Andreja

lauren bergold pravi ...

what a sweet and adorable holiday card! and that penguin is just too cute! so pleased you could join the 'embossible dream" with us at JINGLE BELLES! ♥

Helen pravi ...

Great card - thanks for joining us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge Extra.

Helen x