ponedeljek, 23. oktober 2017

{Sizzix predstavitev} Doodle rose

“And, when you want something, all the universe conspires in helping you to achieve it.” 
― Paulo Coelho, The Alchemist


Tokrat sem imela pred seboj izziv - voščilnico za 70-letnico, s cvetjem in čipko.

Takoj sem pomislila na novo Sizzix vrtnico. Čeprav čipke res redko uporabljam na svojih projektih, čeprav imam kar nekaj zaloge (nikoli ne veš, kdaj ti prav pride) k tej vrtnici z zelenjem prav paše.

Tokrat sem šablono uporabila za malo bolj umirjeno voščilnico, klasično, primerno za tak visok okrogli jubilej, čeprav je slavljenka še precej aktivna, kljub svojim letom.


Dodala sem še ročno napisan citat in številko ter metuljčke za poživitev. Izbira barv se je ponudila kar sama, Pikast papir pa doda k živahnosti voščilnice (se mi zdi).


Tale kolekcija šablon mi je res všeč, vidim veliko možnosti uporabe in tudi motivov je že veliko. Najprej je bil metuljček, zdaj pa še vrtnica, ptiček in mucek.

Hvala za obisk.

*********************
Za voščilnico sem uporabila naslednje Sizzix pripomočke:




8 komentarjev:

Valerija pravi ...

Čudovita je! Tale izrez vrtnice je res krasen!

vilinke pravi ...

Prava voščilnica za 70 letno gospo.
LP Vilinke

Helena pravi ...

Že dolgo časa nazaj sem imela "čipkarsko" obdobje, ko sem čipke uporabljala skoraj na vseh voščilnicah :) Ob tej tvoji krasni voščilnici si me spomnila, da bi jih zopet lahko uporabila.
Zelo lepa in topla je.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita voščilnica je nastala
lp Tamara

Tina Z. pravi ...

vau, prekrasna.

Nataša pravi ...

Čudovita je.

Moje drobtinice23 pravi ...

Krasna voščilnica.

oldpunca pravi ...

Čudovita je. Krasno si jo dopolnila z ročno napisanim posvetilom. :-)