nedelja, 1. oktober 2017

Twist and pop voščilnica z medvedkom

“The simple things are also the most extraordinary things, and only the wise can see them.” 
― Paulo Coelho, The Alchemist


Tale zavita voščilnica je nastala za medvedko, ki pridno ustvarja v svojem brlogu. Brez medveda zanjo ni šlo.

Voščilnica ima ogromno detajlov. In ko sem izdelovala tole, sem ugotovila, da imam res kar lepo kolekcijo rezalnih šablon v svoji zbirki. Ampak teh ne more biti nikoli preveč. A ne?


Vsi črni napisi so narejeni z MD štampiljkami abecede. A niso kul?


Kako se voščilnica odpre oziroma zvije pa si lahko ogledate tukaj.



Izzivi:
Crazy 4 Challenges - #404 Interactive card.
A Gem of A Challenge: #204 "Birthday Card"
QKR Stampede Challenge #263 - Cut It Up or Anything Goes
Tuesday Throwdown #362 More Than One Fold

Hvala za obisk. Jutri ne pozabite pokukat k meni ;-).


**********************
Za voščilnico sem uporabila naslednje Sizzix pripomočke:






4 komentarji:

Cvetoči travnik pravi ...

Kako super in po moje tudi "zakomplicirana" voščilnica - ne vem, če mi jo bo uspelo razvozlati:). Si pa naredila odlično in zanimivo. Lep pozdrav, Andreja

NanaConnie pravi ...

Wonderful folds, Keti! Thanks so much for joining us this week in our "Anything Goes or Cut It Up" challenge at QKR Stampede. Good luck in the draw.
NanaConnie DT

Lisa J pravi ...

Such a cheerful project. Thanks for playing along with us this fortnight. Lisa DT A Gem of A Challenge

Ne-Ja pravi ...

ZUanimiv projekt. Imam tudi jaz ogledano tako voščilnico, samo ne vem kdaj bo prišla na vrsto. Abeceda se tudi meni dopade.